[Hérgot]
Vlasové studio
VIZUÁLNÍ IDENTITA / LOGOTYPE / BRAND
Další náš velice zábavný projekt, kde jsme měli za úkol vytvořit vizuální identitu vlasovému studiu pro vlasového stylistu Martina. Nejdůležitější bylo vymyšlení samotného názvu, který byl nosným prvkem celého konceptu.
Název a logo
Jelikož jsme měli volnou ruku i ve vymýšlení názvu, fantazie se nám rozhodně nezastavila. Hledali jsme něco, co vystihne Martinovu neotřelou a veselou povahu. Od různých šíleností, které nás bavili jsme se stále odkláněli a hledali tu jasnou shodu, že je to ono. Chtěli jsme se odklonit od klasických názvosloví, které běžně salony používají a jít na to jinak. Jelikož máme rádi košatost českého jazyka, pátrali jsme po něčem, co zároveň bude použitelné nejen u nás, ale i v zahraničí v případě expanze. Krásné české slovo hergot, které skrývá vtip je i zároveň výslovnost anglického spojení slova „Hair god“ – neboli česky „Vlasový bůh“. Po prvním vyřknutí tohoto nápadu, jsme měli několika minutový záchvat smíchu, a tak bylo jasné, že jsme našli to co jsme potřebovali.
Vizuální identita
Jelikož se salon nachází v krásné funkcionalistické budově v Brně, bylo na celý interiér nahlíženo v duchu barev a minimalismu z Bauhausu. K celému vizuálnímu stylu jsme tak přistupovali s největší střídmostí, aby jsme tak nenarušili celý koncept interiéru. Inspirací nám byly samozřejmě vlasy, ale opět z trošku jiné stránky. Zkoumali jsme v jakých různých formách se vlasy v salonu objevují. Objevili jsme organickou abstraktní hru různých textur a tvarů, kterou jsme vložili do čistého grafického zpracování vizuálu. Vznikly tak grafické podklady pro vizitky, navštívenky, logo pro využití v interiéru či online prezentace.